Accés directe als continguts

Ajuntament de Callús

Data i hora oficials:08:25 | 22/07/2019

Viladelleva Callús
Portada > Actualitat > Notícies > Què fer si han cancel·lat el nostre vol?

Què fer si han cancel·lat el nostre vol?

09/07/2019

Consells pràctics

  • En cas de retard o cancel·lació de vol, feu fotografies o graveu vídeo dels panells informatius on es reflecteix la cancel·lació o la demora.
  • Conserveu el tiquet o la factura de qualsevol despesa relativa a manutenció (aliments, begudes, productes de primera necessitat), transport (taxi, tren, bus, etc), allotjament...
  • Feu la reclamació directament a la companyia per algun mitjà que permeti acreditar-la (correu elèctronic, full oficial de reclamació segellat per l’empresa, carta certificada, burofax, etc).
  • En el cas que l’empresa no respongui en el termini de 30 dies o ho faci prèviament en sentit contrari als vostres interessos, sol·liciteu cita prèvia a l’OCIC del Bages per tal de tramitar la reclamació.

Podeu trobar més informació en el document adjunt.

Arxius adjunts

  • Vols (PDF, 947 kB)
    Vols
Darrera actualització d’aquest contingut: 18/07/2019 a les 14:42h
Ajuntament de Callús

Ajuntament de Callús

Pl. Major, 1. 08262 Callús

Telèfon: 936 930 000 - Fax: 938 360 301 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Web: www.callus.cat

NIF: P0803700D

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona