🚧 AFECTACIONS AL CAMÍ DE LA SAL PER LES OBRES DEL COL·LECTOR DE SALMORRES
Dijous, 17 de setembre de 2026
Amb motiu de les obres del col·lector de salmorres, es produiran afectacions al Camí de la Sal, en el tram comprès entre l’enllaç amb la carretera BV-3003, al seu pas pels Manxons, i el Bullidor d’Antius.
📅 Durant les dues primeres setmanes, aquest tram haurà de romandre tancat de dilluns a divendres, per motius de seguretat, mentre es duen a terme els treballs de desbrossament dels marges.
Posteriorment, el camí quedarà tancat de manera indefinida durant l’execució de les obres de connexió dels nous tubs del col·lector de salmorres, amb una durada prevista aproximada de dos mesos.
⚠️ Es demana a la ciutadania que respecti la senyalització provisional i tingui en compte aquestes afectacions durant el període d’obres.
Disculpeu les molèsties.